MyPage har blitt fjernet

Hadde du en MyPage-konto? Her er alt du trenger å vite.

I et forsøk på å forbedre brukervennligheten i bestillingsprosessen, har vi fjernet MyPage-funksjonen fra Hurtigrutens hjemmeside.

Dersom du tidligere hadde en MyPage-konto, vil du fortsatt være registrert med din nyeste kontaktinformasjon hos oss. Du kan oppdatere kontaktinformasjon ved å kontakte kundeservice på telefon, e-post eller chat.

Ønsker du å endre en eksisterende bestilling for å oppgradere lugar, legge til utflukter, drikkepakker, hotell, fly og lignende, ber vi deg også om å ta kontakt med kundeservice på telefon eller e-post.

Kontakt oss her.

1893 Ambassadør

Fjerningen av MyPage påvirker ikke vårt kundelojalitetsprogram, 1893 Ambassadør. Dersom du allerede har en 1893-konto, er informasjonen din fortsatt trygt lagret hos oss. Ønsker du å bli medlem i vårt kundelojalitetsprogram, kan du lese mer her eller bli medlem.

.